fbpx

Veel gestelde vragen

Je zal vast nog vragen hebben. We zullen ze allemaal voor je proberen te beantwoorden hieronder.

Ik heb al een bestaande website account. Kan ik deze ook gebruiken in de app?

Nee. Voor de app is het nodig om een nieuw abonnement af te sluiten. Als je al een abonnement hebt op de website kun je dit abonnement gewoon blijven gebruiken. Daarbij veranderd er niets.

Ik heb de app gedownload en een account aangemaakt. Hoe kan het dat ik geen meditaties kan beluisteren?

Je kan met je geregistreerde account altijd de Gratis Meditaties beluisteren. Wil je meer dan is een abonnement nodig.

Dit abonnement kan je afsluiten door IN de app op het slotje te klikken. Volg vervolgens de instructies en sluit een maand of jaar abonnement in de iOS of Playstore af.

Of

Kies in de website op de abonnementenpagina een abonnement naar keuze. 

Waar vind ik de prijs van de abonnementen?

App abonnementen sluit je af via de website IN onze winkel of via de app IN de Google Play of App Store.

HIER vind je de prijs van de abonnementen.

Kunnen we met 1 betaalde account op meerdere telefoons de meditaties beluisteren?

Ja, dat kan met de app op een iOS toestel via de functie ‘Delen met gezin’.

  1. Open de app ‘Instellingen’
  2. Scroll naar ‘iTunes Store en App Store’
  3. Tik op je Apple ID e-mailadres
  4. Selecteer ‘Toon Apple ID’ (hiervoor moet je wellicht inloggen)
  5. Tik op Delen met gezin
  6. Tik op + Voeg gezinslid toe en stuur een uitnodiging naar het mailadres van je gezinslid
  7. Tik op de bevestigingsmail
  8. Download nu de app op de telefoon van je gezinslid
  9. Vul je inloggegevens in en start met mediteren

Meer info hier: https://support.apple.com/nl-nl/HT201079

Ja, dat kan met de app op een Android toestel via de functie ‘Delen met gezin’.

  1. Open de Google Play-app
  2. Tik rechtsboven op het ‘profiel icoon’
  3. Tik op Instellingen > Gezin > Gezinsleden beheren.
  4. Tik op ‘Gezinsleden uitnodigen’ en stuur een uitnodiging naar het mailadres van je gezinslid
  5. Tik op de bevestigingsmail
  6. Download nu de app op de telefoon van je gezinslid
  7. Vul je inloggegevens in en start met mediteren

https://support.google.com/googleplay/answer/7007852?hl=nl

    Hoe betaal ik voor een abonnement en met welke betaalmethode?

    Methode 1

    Op deze pagina kan je een abonnement via onze winkel afsluiten.

    Methode 2

    Je kan ook via het slotje in de app een abonnement kopen. Dit doe je dan in de App Store & Google Play Store.

    Dit houdt in dat voor abonnementen afgesloten op een Android-telefoon de betaling loopt via de Google Play Store.

    Voor abonnementen afgesloten op een iPhone worden de betalingen via de App Store verwerkt.

    Je betaalt met de betaalgegevens die je hebt ingesteld bij de Google Play Store of de App Store.

    Hier vind je een artikel om in de Play Store met iDEAL te betalen.

    Hier vind je een artikel om in de App Store met iDEAL te betalen.

    Komen er nog nieuwe meditaties bij?

    Ja. Er worden regelmatig nieuwe meditaties toegevoegd aan de app. Naast de vele meditaties die er nu al in staan.

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

    Via het inlogscherm van de app kom je bij de functie wachtwoord vergeten. Vul daar je emailadres in en je ontvangt een wachtwoord herstel mail. Met deze mail kan je opnieuw je wachtwoord instellen. Controleer ook altijd even je spaminbox. 

    Op het inlogscherm van het websiteplatform vink je ‘Wachtwoord vergeten’ aan. Vul daar je emailadres in en je ontvangt een wachtwoord herstel mail. Met deze mail kan je opnieuw je wachtwoord instellen. Controleer ook altijd even je spaminbox. 

    Waar kan ik een review geven?

    Wat leuk dat je een review wilt schrijven over Meditaties voor Kinderen

    Je recensie kun je schrijven in de Google Play Store (voor Android toestellen) of in de App Store (iOS toestellen).

    • Zoek de Meditaties voor Kinderen app op in de Google Play Store of App Store.
    • Scroll naar beneden totdat je ‘schrijf een review’ of ‘schrijf een recensie’ ziet. 
    • Beoordeel de app en laat je review achter.
    • Dank!

    Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

    Hoe jammer we het ook zullen vinden als je geen gebruik meer maakt van de meditaties, we helpen je graag om dit te verduidelijken. 

    App Store (iOS/Apple)

    Als je het abonnement via de App Store (iOS-apparaat) hebt gekocht volg dan deze stappen:

    1. Open de app ‘Instellingen’
    2. Scroll naar ‘iTunes Store en App Store’
    3. Klik op je Apple ID e-mailadres
    4. Selecteer ‘Toon Apple ID’ (hiervoor moet je wellicht inloggen)
    5. Klik op ‘Abonnementen’
    6. Selecteer het abonnement van Meditaties voor Kinderen
    7. Klik op ‘Abonnement annuleren’ om ervoor te zorgen dat het abonnement niet meer verlengd wordt. Je kunt daarna nog inloggen tot het einde van je abonnementsperiode.

    Heb je nog iOS 12.1.3 of eerder? Volg dan onderstaande stappen:

    1. Open de app ‘instellingen’
    2. Scroll naar ‘iTunes Store en App Store’
    3. Klik op je Apple ID e-mailadres
    4. Selecteer ‘Toon Apple ID’ (hiervoor moet je wellicht inloggen)
    5. Klik op ‘Abonnementen’
    6. Selecteer het Meditaties voor Kinderen abonnement
    7. Klik op ‘Abonnement annuleren’ om ervoor te zorgen dat het abonnement niet meer verlengd wordt. Je kunt daarna nog inloggen tot het einde van je abonnementsperiode. Staat deze optie ‘Abonnement annuleren’ er niet bij? Dan verloopt jouw Meditaties voor Kinderen abonnement vanzelf.

    Google Play Store (Android)

    Als je het abonnement via de Google Play Store (Android) hebt gekocht, volg dan deze stappen:

    • Open de Google Play Store
    • Open het (schuifmenu), door op het menu-icoontje (drie horizontale streepjes) te klikken.
    • Klik op account en vervolgens op abonnementen
    • Selecteer het abonnement dat je wilt stopzetten
    • Druk op ‘Stopzetten’.
      Je kunt daarna nog inloggen tot het einde van je abonnementsperiode. 

    Website account

    Als je een abonnement via onze website hebt gekocht, volg dan deze stappen:

    • Open de Mijnaccount link
    • Klik op abonnementen en vervolgens op ‘Annuleren’ om ervoor te zorgen dat het abonnement niet meer verlengd wordt.
    • Je kunt daarna nog inloggen tot het einde van je abonnementsperiode. 
    • Staat deze optie ‘Annuleren’ er niet bij? Mail ons dan even, dan controleren wij het. 

    Heb ik nog steeds toegang tot de meditaties nadat mijn abonnement is afgelopen?

    Helaas je hebt dan geen toegang meer tot de meditaties. Het is wel mogelijk om een nieuw maand of jaar abonnement af te sluiten.

    Je hebt een betaalde account uit de stores en ziet toch de slotjes.

    ,,Heb je moeite om in te loggen of zie je als betalende store account houder toch nog de slotjes op je apparaat? Geen zorgen, we helpen je graag verder met enkele eenvoudige stappen om dit probleem op te lossen.

    Update de App: Zorg ervoor dat op je smartphone of tablet de meest recente versie van onze app hebt.

    Internetverbinding nakijken: Een stabiele internetverbinding is cruciaal. Probeer te verbinden met een ander netwerk als je problemen ondervindt.

    Juiste inloggegevens: Dubbelcheck of je de correcte e-mail en wachtwoord gebruikt. Een kleine typfout kan al voor problemen zorgen.

    Wachtwoord resetten: Ben je niet zeker van je wachtwoord? Geen probleem, je kunt altijd je wachtwoord resetten via onze app of website.

    App opnieuw installeren: Soms kan het helpen om de app te verwijderen van je apparaat en deze opnieuw te installeren via de Google Play Store of iOS store.

    Apparaatcompatibiliteit: Het komt niet vaak voor maar als de app niet meer zichtbaar is in de store betekent dat je apparaat te oud is en niet voldoet aan de systeem- en hardwarevereisten van onze app.

    Ondersteuning contacteren: Kom je er niet uit? We staan klaar om je te helpen. Geef ons zoveel mogelijk informatie, zoals het apparaattype, besturingssysteemversie, en de foutmelding die je krijgt. Stuur een screenshot mee van je abonnement en van bijvoorbeeld je ingelogde account.

    Google-account of Apple-account controleren: Zorg ervoor dat je met hetzelfde account waarmee de app is gekocht inlogd. Dit is essentieel voor toegang tot betaalde functies.

    Door deze stappen te volgen, zou je zonder problemen moeten kunnen inloggen en genieten van onze meditatie-app voor kinderen op al je apparaten. Heb je nog vragen of heb je specifieke hulp nodig? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!

    Na registratie altijd toegang tot de gratis meditaties.